Onnoot

Follow This Page
Follow That Page sends you an email when this page is changed.

 

Crazy Hans


Rotterdam, Crazy Hans, december 17, 2003, 12:52.
The coolest computershop in all of Rotterdam.

[update: they went bankrupt.]

Onno - dec 24, 2003, 01:11 - 58 comments

   

maar let op wat je koopt. de aanbiedingen zijn vaak bij nader beschouwing toch niet zo goed!

Xentipede - jan 1, 2004, 19:12

   

Heren,
Mijn huidige adapter van m'n scanner heeft het begeven. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe, output 15VDC/1A
Kunnen jullie me daar aan helpen ?
BVD
MVG

Ton van Elewout - website - jan 20, 2004, 17:04

   

Suffie. Ik ben niet Crazy Hans, ik heb er alleen een foto van gemaakt.

Onno - jan 20, 2004, 23:59

   

Wat een lullo.
Snapt ie niet eens dat jullie crazy hans niet zijn :-s.

flappie - website - jan 24, 2004, 21:16

   

perfecte winkel hoor
iets kapot wordt het meteen gefixed of geruild eindelijk geen 5 weken wachten op iets wat je nodig hebt.

ro - website - jan 29, 2004, 14:52

   

Geloof maar een netwerkbeheerder. Crazy Hans gaat naar de uitsterste zijde van wat fatsoenlijk is. De reparaties zijn duur en slecht. Bijvoorbeeld: moet er een moederbord vernieuws worden; zetten ze niet een gelijkwaardig moederbord in die kapo toen defect was, maar juist een veel mindere kwalliteit, maar ze laten de klant wel de duurdere betalen. Dan kan je beter naar De Zwarte Markt of Mycom. Of je kan naar Computerland of PCL Computers die schuin tegenover Crazy Hans zuit. Ik kom uit Rotterdam.

Twwedehands producten zijn bij Crazy Hans onbetaalbaar. Kan je beter nieuw kopen.

Jan Prins - website - feb 9, 2004, 06:26

   

crazy hans is inderdaad niet erg klantvriendelijke.
Ik erger me vooral aan al die popie jopie figuren die daar rondlopen.

Rotterdammer - mar 3, 2004, 15:17

   

crazy hans is al enkele weken dicht 'vanwege reorganisatie', na 20 jaar waanzinnig voordeel bij die kale.

jaak - apr 10, 2004, 14:18

   

Voorgoed dicht inderdaad

Axel - website - apr 11, 2004, 10:54

   

zeg maar over de kop

curator is bezig de schade te berekenen


crazy hans is niet meer


HOERA :d

SPAM-BOY - apr 19, 2004, 00:25

   

Ja, je kan het leuk vinden maar er zijn wel weer mensen hun baan kwijt.

Kinorama is ook naar de knoppen, megapool failliet en bij Correct gaat het ook niet echt lekker gaat heb ik gehoord.

Nog even en er is geen Rotterdamse winkel meer over.

Bijna heel de JonkerFransstraat is failliet.

Petra - may 9, 2004, 03:06

   

MediaMarkt dat is pas DE winkel die zuigt alle kleintjes op en wordt de sterke reus van heel Europa. Whawhahwahahaha

Moose - may 9, 2004, 03:11

   

Verhaal over Correct Business Electronics, laatst was ik daar was er een klant die een Office XP paket heeft gekocht en ermee terug kwam waarop hij zei er zat geen cdrom in toen ik thuis kwam, waarop de verkoper antwoorde kijkt u maar onder uw bankstel het kan zijn dat u verkeerd heeft gekeken. Later haalde een andere verkoper hem gewoon uit een demo computer. Ik was meteen weg en liet mijn spulletjes in mijn mand staan en ben meteen naar Mediamarkt gegaan en daar mijn spullen gehaald die nog eens goedkoper waren ook. Van mij mag correct weg had liever Kinorama die was nog eens goedkoop ipv correct.

Arie - may 9, 2004, 03:16

   

Hé LUI van R'dam en omstreken....

Inderdaad Crazy Hans is naar de KLOTE, echter 28 mei is de Her- opening nu heet het: Crazy Lion !! Zelf ben ik ruimschoots 15 jaar VASTE klant van hun, en ik ben in tegenstelling tot bovenstaande reactie's ZEER positief over hun (heb geen aandelen ;)) AAAltijd vriendelijk geholpen (ja soms is het er ERG druk)Waren ze niet zo geliefd/bekend was de drukte ook minder.
En ja... ook bij mij is er weleens wat (vroeg)tijdig stuk gegaan of andere vervelende ervaringen gehad !! (Maar ja we hebben het wel over ELECTRONICA) De MENS (lees:verkopers) kunnen er wel voor zorgen dat e.e.a. goed wordt verholpen, en dat is PRECIES wat er bij mij ALTIJD is gedaan !! EERLIJK mensen... Ik ben geen verkoper iets verplicht, sta bij niemand in het krijt en heb (nogmaals) GEEN aandelen bij Crazy. !!! Anyway.... KOM ALLEMAAL VRIJDAG 28 MEI naar de (HER)opening alleen heet het nu: C R A Z Y L Y O N
Afz: Olaf Bos (R'dammer) No Shitt !!

Olaf Bos - may 18, 2004, 16:09

   

Van wie is die zaak dan nu Olaf ?

Petra - website - may 20, 2004, 22:21

   

Ik dernk dat de computerzaken die eerst veelk te duur zijn geweest en dus niet correct hebben gehanded in het verleden, dat zij juist nu in deze economische recessie de klappen gaan krijgen. Ze hebben de tijd van rijkdom gehad en moeten nu op de blaren zitten. Die blaren zijn groot en de pijn van die blaren is zuur. Dan zie je dat je voor oplichterij niet naar de politie hoeft, maar dat het zichzelf wel afstraft. Bestel daarom uw computer bij mij en je krijgt perfecte service voor heel weinig geld. Minder als bij Crazy Hans bijvoorbeeld en alle andere computerverkopers die 1 pc leveren maar voor 3 pc's geld van je willen hebben.

[Gelieve hier geen reclame te maken. Emailadres verwijderd. - Onnoot]

Jan Prins - may 22, 2004, 05:01

   

De pc's bij hans waren niet goedkoop en van een B kwaliteit om het voorzichtig te zeggen. Ik koop al jaren veel bij Maxilla, Paradigit, Vobis & Dunnet maar alleen als het iets in de aanbieding heeft. Gewoon lekker rondlopen wat wel of niet leuk is.

Andere winkels als Dixons, Crazy Hans, Correct, Media markt, V&D enz laat ik vaak links liggen, is het niet door ervaringen dan is het wel vanwege de hoge prijzen.

Axel - may 24, 2004, 12:18

   

Even serieus mensen.
Ik woon 2 minuten van crazy hans af ( lopen zelfs nog ) en ik moet je 1 ding zeggen. Elke dag als ik langs die kut winkel loop wil ik hem in de fik steken en goed ook. Toen ik dit nieuws hoorde was ik heel erg blij :D! EN ONZE NUMBER 1 MISTER BELAZER ( DE KLEINE CROOSWIJKER MET DE SNOR ) IS NU OOK WERKELOOS HOERA !!!

HAHAHAHA - may 28, 2004, 23:00

   

Ik heb ook geen slechte ervaringen met ze...integendeel, ik ben er altijd goed geholpen en heb mijn spullen nergens anders zo goedkoop kunnen kopen. Vind het heel erg jammer dat ze er niet meer zijn aangezien ik geen goed alternatief weet. (enne wie is in hemelsnaam de kleine crooswijker met de snor?)

Een tevreden klant - may 30, 2004, 21:54

   

Crazy Hans is Crazy Lions geworden. Kennelijk wilde het nieuwe bedrijf meevaren op de naam :Crazy. Waarschijnlijk niet omdat het bedrijf z'n slechte naam had! Ik heb onlangs een reparatie bij Crazy Lions gebracht. Deze wordt onder garantie gemaakt. Daar gaan ze mij dus vaker zien. Iedereen kan verkopen. Naar aftersales vind ik belangrijker. Bij die kale hen ik heel wat gekocht. Nooit klachten. Als er klachten waren, werden die goed opgelost. Ik wens het personeel van Crazy Hans veel succes bij het vinden van nieuw werk. Die hebben per slot van rekening het meeste problemen nu.

Roger - june 6, 2004, 11:48

   

Erg jammer dat Crazy Hans niet meer bestaat. De nieuwe zaak lijkt teveel op alle andere zaken die er al zijn, zoals Mycom, Paradigit, PCL etc. etc. Ze verkopen alleen standaard spul terwijl Craxy Hans juist goed was voor die onderdelen die je nergens anders kon vinden, leuke aanbiedingen en dergelijken.

De hobby computerzaak oude stijl, waar je kundig bediend werd door personeel met een hart voor computers bestaat bijna niet meer. Ik mis ook de leuke collectie oude computers uit de tachtiger jaren die Crazy Hans op de vitrinekasten had staan en de gekke branchevreemde acties van zaagtafels, sleëen en koffiemalers met melige tekst erbij (pas op voor je vingers, bij de zaagtafel).

Een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar onderdelen in Rotterdam en die niet geholpen willen worden door iemand die slechts een basiskennis van Windows heeft, nog nooit een PC van binnen gezien heeft en je als een idioot behandelt als je iets zoekt dat niet het nieuwste van het nieuwste is of je glazig aankijken als je een technische vraag stelt is de winkel Silverview aan de Hoogstraat. Zie http://www.silverview.nl. Maar dat is wel de laatste der Monikanen, alle andere zaken zijn louter geinteresseerd in het schuiven van dozen: complete PC's en een schaars assortiment van de nieuwste onderdelen.

Eigenlijk overbodig, voor dat soort werk kun je tegenwoordig ook prima bij de Aldi of Lidl terecht.

Martijn Janssen - june 17, 2004, 22:27

   

Crazy Hans verkocht de laatste jaren alleen maar prul en meestal weinig kennis van zaken. Prijzen waren vaak veels te hoog voor oud spul / videokaarten van 3 oud even duur als een nwe. high-end.

Je kan beter online kopen veel meer keus en meestal goedkoper.....

EntombeD - june 22, 2004, 22:13

   

ah echt een hoertje is die hans ik ga daar kapot vaak altijd lopen daar dibilen rond volgende keer ga ik zijn kale vadse smacken

Shiva - july 1, 2004, 17:43

   

Hans was echte flasher boys effe serieuzz, je moe echt nie bij m iets kope ofsow dan ben je soi je doekoe kwijt brodder. doe nie hoor..

Jonkomannetjes willen geen doekoe kwijtraken aan gekke torries en compushit...

Hector Jonkoman - website - july 1, 2004, 17:52

   

aperte KUT-zaak, failliet gaan over de ruggu van je klantu!!

hans - july 10, 2004, 12:57

   

Hoera, wat een feest eindelijk van die ras-oplichter af. Ik heb er ooit een 2 mb beeld kaart gekocht. Toen ik thuis kwam was het 1 mb, ik terug, zeiden ze, ja maar hij is wel uitbreidbaar naar 2 mb, ik kon er 1 mb bij kopen. Ook ooit eens een plotter gekocht, thuis gekomen deed die het niet. Ach hij kon hem wel terugkopen voor 2/3 van de prijs!!!!!

wat een XXXXXXXX.

Siets - july 17, 2004, 21:50

   

Ja, allemaal waar, maar wáár vind ik nou dan stripje SDRAM PC100, dat bij de kale altijd zo lekker goedkoop was?

zonk - july 29, 2004, 13:52

   

Nou bij die kale bloedhond was alles vroeger goedkoop maar de laatste jaren betaalde je vet. Die kale zelf was volgens mij ook al lang met pensioen maarja die moest wel betaald worden.

Ik heb er de laatste jaren echt niets boeiends kunnen vinden.

Jammer want 10 jaar geleden was hij top met zijn Amiga, hij wist niet wat hij verkocht en daardoor supergoedkoop :))

Axel - website - aug 10, 2004, 21:15

   

Dat zijn de slechtste personeel van heel NL! De belastingtruc: Nu Crazy Lions ? Ze waren al CRAZY hans.

Een kenner! - aug 23, 2004, 15:05

   

Geen belastingtruc, was het maar waar. Een kenner ben je niet echt dus! Was een zaak waar veel kennis aanwezig was, Jammer dat sommige mensen zo belachelijk reageren omdat ze niet maar alles maar te pas en te onpas mogen ruilen of vinden dat ze geen service krijgen. Iedereen liep daar zijn poten uit zijn lijf, dus even niet zo zeiken.

b - aug 27, 2004, 15:16

   

Crazy was diej kale cker, crazy met zijn prijzen. wat hij voor 2de hans van 1 jaar oud vroeg (nou daar kon je hetzelfde component nieuw voor kopen, ik ben blij dat hij eindelijk is opgerot!
Dat soort mensen moet je geleik lozen.
Een site bouwen kom hij overigens ook al niet. Niets werkte, en je kom niet eens online kopen of dat soort dingen.
WEG MET HET AFFAL VAN CRAZY HANS

Robert Manse - aug 29, 2004, 00:48

   

Bedankt voor je bijdrage aan de discussie, maar zou je die, volgende keer, in het Nederlands willen leveren? Dan ben je misschien wel goed genoeg te begrijpen om inhoudelijk op je opmerking in te gaan.

Beschermengel der Nederlandsche Taal - sep 5, 2004, 15:08

   

Ik heb in het verleden vrij vaak bij Crazy Hans gekocht. Hun "Tweede Hans" afdeling was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, tenzij je op zoek was naar componenten voor een oud systeem. En ook een tweede hands computer moest je er absoluut niet kopen. Maar ze hadden in hun normale winkel wel vaak scherpe prijzen en leuke aanbiedingen. Er werd ook inderdaad altijd erg hard gewerkt, maar dat kwam vooral omdat ze, met name op zaterdag, veel te weinig mensen in de winkel hadden staan. Weet iemand misschien of Crazy Lions al een website heeft?

Erik - sep 5, 2004, 15:13

   

Heb altijd met plezier bij crazy hans gewinkeld, hoop dat crazy lions net zoiets wordt

rini999 - sep 10, 2004, 08:23

   

crazy lions is van iemand anders niks belasting truc is nu veel netter en beter

freek - sep 18, 2004, 18:04

   

Maarehhh, waar moet ik nou heen met de garantie van de spullen die ik hier het afgelopen jaar heb gekocht, waaronder 1 complete PC met TFT-scherm en 1 laptop...?

Rinus - sep 19, 2004, 14:19

   

Zolang je gewoon koopt zonder vragen geen probleem maar vraag geen advies dan kijken ze je aan ofdat je dom bent als je het weet hoef je ook niks te vragen.Nee wat service betreft moet je niet bij hun zijn ook niet na de naamsverandering want dezelfde eikels staan er nog.En ooknog nieuwe zaak en zeker weten nieuwe prijzen ga lekker bij de Mediamarkt daar geld wel niet goed geld terug

Een ontevreden klant!!!!!!!!! - sep 29, 2004, 14:38

   

Hihi! Leuk al die verschillende reacties. Ben er ooit 1x binnen geweest en niks kunnen vinden. Het deed me denken aan een 2e handsfietsenwinkel. Erg rommelig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch?

Claudia - oct 17, 2004, 23:48

   

Computer bij Aldi gekocht de Medion 8080
in november 2003 PERFECT!!!!
razendsnel met z'n pentium 4ht 3 ghz/512mb/ati radeon 9800/160 gh hdd
Dus als je tot aanschaf van een nieuwe computer wilt overgaan.....Ik zou het wel weten.

Arie - oct 22, 2004, 16:55

   

haha wie koopt z'n computer nou bij zo'n armoedzaaiers winkel als de Aldi... Voor een zak nootjes kan het nog maar om er nou een hele pc te halen :/

koos grandioos - oct 31, 2004, 16:06

   

Ik heb mij laptop daar gekocht en een mini-cd mp3 speler. Laptop loopt de hardeschijf van te ratelen en weet niet waar ik heen moet voor garantie.
Die mini-cd mp3 speler in 2003 gekocht blijkt dat ze al in 2001 te koop waren. Wat een aso zaak.

Een ontevreden klant - nov 15, 2004, 00:33

   

Crazy Hans,. je kan er een boek over vol schrijven.
Ben er meerdere malen in mijn studententijd geweest, het zag er altijd rommelig en smerig uit.
Achter de bali stonden vaak sjageraars / smerige dealertjes / handelaartjes die vaak niet veel verstand van pc's (oude zooi verhandelen konden ze wel).
Ik zie reacties hier die denk ik terecht zijn. Maar je moet niet vergeten wat de doelgroep was voor deze winkel. Mensen die nieuwe en vaak ook duurdere spullen wilden gingen naar Mycom, Powerline of Informatique.
Het is terecht dat hij nu failliet is, want iedereen wil nu gewoon kwaliteit.
De tijd dat je via krantenartikeltjes naar afgelegen straatjes liep in rotterdam danwel den haag om in het soort crazy hans winkels computer zooi te kopen is gelukkig voorbij.

Een bewuste koper - nov 23, 2004, 09:12

   

bij crazy hans .heb ik met eigen ogen gezien hoe grof ze met spullen omgaan. zo werd midden in de winkel na een technisch vraagje van mij even gedemonstreert hoeveel (1 van de duurste)een moederboard kan hebben en werd het er grof met de handen gebogen waar na het netjes terug in de doos verdween en weer zou worden verkocht(die nam ik natuurliujk niet en ging elders)
de aan biedingen slaan oo kmeestal nergens op. wel soms in de scharrel bakken misschien.

ervaren computer rotterdammer - jan 3, 2005, 12:10

   

Bij Hans kon je leuk struinen maar dan heb je het ook wel gehad. Verder is het een grote aflegger in mijn optiek en werden veel medewerkers geselecteerd op hun mate van hufterig gedrag. Een jaar of 12 geleden kwam ik er graag maar dat gevoel verdween heel snel toen men mij daar keer op keer probeerde een oor aan te naaien. Ook hier geldt boontje komt om zijn loontje. Ga gewoon naar Maxilla of Silverview, niet altijd de goedkoopste maar wel het hart op de juiste plaats en enorme goede aftersales.

Lennard - jan 23, 2005, 12:46

   

Toch wel jammer dat hij weg is. De Crooswijker met de Snor staat trouwens op computerbeurzen tegenwoordig.

Axel - website - jan 27, 2005, 13:14

   

Ik ben er anders ook flink belazerd. Voor veel geld een PC laten bouwen die het nooit helemaal goed gedaan heeft. Bij de helpdesk werd ik ronduit onbeschoft behandeld. Overigens is er na de naamsverandering nix veranderd. Er werken nog steeds dezelfde popi jopies en laatst maakte ik dit mee: ik kocht een printercartidge, maar toen ik thuis kwam bleek de verpakking open en de cartridge leeg. Ik weer terug. Geen excuus of nix. Ik kreegn een nieuwe gesealde cartridge maar geen doosje. (Het doosje krijg je niet werd er gezegd...) nou ja!!!

Jeroen - jan 28, 2005, 17:50

   

tja, als ik de opmerkingen lees van de mensen die er ook binnen zijn geweest moet ik toch concluderen dat het in het begin dat CH bestond alles beter ging. Ik moet toegeven dat ik later ook niet al te beste ervaringen had met CH en in het bijzonder het arrogante gedrag van de eigenaar zelf. Dit is toch erg jammer, omdat je er zeer interessante en vreemde dingen kon vinden die nergens anders te vinden waren. Hoe dan ook zoals een andere reflectant al eerder terecht stelde: nieuwe ronde , nieuwe kansen...

Maarten Kerstens - jan 28, 2005, 19:10

   

Crazy Hans heet nu dus Crazy Lions omdat meneer van Leeuwen als eerste de bekendheid van de vorige zaak wilde behouden en omdat dit herkenbaar zou zijn voor de klanten. Lions heet het nu zo omdat het overeenkomt met de naam van meneer van Leeuwen...
De zaak heb ik nooit gekent als Crazy Hans... Lions wel. Veel klanten waren ontevreden en sommigen vonden het een vooruitgang... Het waren voornamelijk de klanten die alles maar voor een prikkie wilden hebben die ontevreden waren... Zegt genoeg... Er zijn maar een paar werknemers overgenomen van de vorige zaak en dat vind ik wel netjes... Want vergeet niet een fallisement neemt ook werkplaatsen weg. Dat het popie-jopies zijn... Ja daar ben ik het ook mee eens... Maar bedenk dan wel... Het zijn verkopers... En een suffe verkoper die nergens iets van af weet, tja... daar hebben we ook niet veel aan. Waarom ik hier eigenlijk op reageer... Weet ik ook eigenlijk niet... Als je een winkel binnenstapt... Bedenk wel dat je komt voor het product en niet om wie er nou de verkoper is. En waar maken jullie je druk om... Als het inderdaad geen goede zaak is dan istie dalijk toch ook falliet! Ik ben er weggegaan omdat er voor mijn geen carriere mogelijkheden waren.

MC - feb 3, 2005, 12:55

   

Enne trouwens niet zo moeilijk he... FF zoeken bij Google... http://www.crazy-lions.nl/

MC - feb 3, 2005, 12:59

   

Ik heb stage gelopen bij crazy hans, en ik wou geheugen kopen, toen zeiden ze dat 256 mb (voor laptops) 195 euro was en dat ze dat eerst moeten bestellen, terwijl een kennis het bij des computer had gehaalt voor 65 euro ik vondt dat wel erg vreemd.

en ze roken ook in de winkel vindt ik ook zo smerig.

Daan - apr 5, 2005, 10:19

   

Crazy Hans was vroeger (toen hij nog op de Oost Zeedijk zat) een leuke winkel. Na de verhuizing naar De Jonker Fransstraat is het nog een tijdje aardig geweest, maar na het fiasco met de kerstwinkel werd het al snel een winkel met de hoogste prijzen en de laagste kwaliteit.
Tip: Ga eens bij Alternate kijken in hun nieuwe winkel op de grens van Barendrecht en Ridderkerk. (www.alternate.nl) Op de site stat ook het adres en een routebeschrijving. Ik kom er al jaren in volle tevredenheid.

Rob - july 14, 2005, 10:09

   

HÉ "MENEER MET DE SNOR"... ;) (als toch niemand je naam noemt/weet die ik het ook niet. Hier issie... Olav Palme (nu weet je hopelijk gelijk wie ik ben)...
Ik ben nagenoeg aaaltijd tevreden geweest, ben altijd vriendelijk geholpen, en in tegenstelling tot div andere reakties hierboven vond ik dat "rommelige, dat roken en dat informele" JUIST kenmerkend voor een R'dams stukje nostalgie, met het hart op de juiste plaats!! Gewoon binnenkomen en een bak koffie in je handen krijgen !! waar gebeurd dat nou nog ?? Nee mensen de DUURSTE issie nooit geweest, en nogmaals lees mijn stukje hierboven van 18 mei 2004, gewoon lekker informeel gewoon nwe dingen met daarnaast een "eilandje" met electr. zaag, of 'n waterkoker en andere hebbedingetjes. O ja, en het was er inderdaad VAAK druk mn op zaterdag (klanten bleven TOCH wachten, of kwamen later TOCH terug. Maar ALS die "crooswijker met snor" zoals enkele van jullie hem noemen las ik (je kunt 'm ook gewoon ... nou laat maar) tenslotte schijnt niemand z'n naam te weten. Maar goed, ik zei ALS ie tijd voor je nam dan NAM IE OOK TIJD VOOR JE !! vb. met een bak koffie en m'n ex zittend aan tafel, en gewoon 4x tegen z'n mdewrks zeggen: ik ben ff bezig ik kom zo. (uitgezonderd dingen die hij ff snel kon antwoorden).
Kortom: RON (nou zeg ik 't toch) waar zit je ?? Ik wil best eens een bakkie met je doen (of iets sterkers) ff weten of alles goed gaat, wat je nu doet. Misschien kunnen we wel iets voor elkaar betekenen. LET OP !! Ook al zou je een misstap/vergissing of iets achter de rug hebben, ik meen 't ik kwam er graag, en wil je best nog eens ontmoeten. (ik las ergens hierboven dat je nog welleens op beurzen te vinden zou zijn). Tja daar kom ik niet zo veel meer, tenslotte werken AL je spullen die ik kocht NOG !! Groeten thuis en aan Yvon !!
Olaf Bos (En ik zeg weer: NO SHITT !!)

Olaf Bos - july 15, 2005, 17:03

   

Zo, da's lang geleden: ben er volgens mij eens geweest toen ze net in de Jonker Fransstaat zaten n.a.v. een advertentie. Wat een zootje was het daar (dus ook maar niks gekocht): ik sta ervan te kijken dat ze het zolnag hebben volgehouden!

Pietje Puk - aug 7, 2005, 22:40

   

Weet iemand hoe de zaak heet waar je inkt voor je printer kan laten bijvullen? Moet in de Jonkerfransstraat zitten.

Willem - oct 4, 2005, 15:14

   

Als je de zaak binnen kwam was het er een zooitje. De verkopers waren popi jopi en de goedkoopste was hij ook niet. Maar je kon er wel de onderdelen krijgen die de mediamarkt ect. uit economische redenen niet meer in het assortiment willen hebben. Als de mannen even wel tijd hadden, wisten ze wel waarover ze spraken met name ook over de dingen waar de gemiddelde dixons medewerker een woordenboek voor moet zoeken. Overigens gaat in dat soort zaken de kennis en service ook wel ten koste van de verkoop ten onder.

Tjeerd - oct 25, 2005, 00:26

   

Crazy Hans OLAF BOS Crazy Lion.
(bovenst. regel is puur om te zorgen dat dit te vinden is op GOOGLE)
Ron !! ouwe EX Crazy Hans !! Neem nou eens contact met me op man !!!
olmist@planet.nl

Olaf Bos - nov 19, 2005, 00:14

   

als je in de maling wilt worden genomen moet je bij crazy lion binnen lopen ....

billie bollie - sep 17, 2006, 11:25

   

ik weet dat dit draadje al doodgebloed is, maar ik wil toch nog even wat toevoegen.

Gisteren had ik een inverter nodig voor mijn pc, maar geen enkele computerboer in de buurt die me niet glazig aankijkt als ik er naar vraag dus ik wil naar Hans. Oke, ik wist al langer dat Hans dood is, maar sinds gisteren zag ik dus dat ook crazy lions overleden is.

Crazy hans, dat is voor mij een jeugdsentiment. Het bezoeken van zijn winkel was voor mij altijd heel speciaal. Ze hadden altijd van alles, wisten het typenummer zelfs toen ik nog een cartridge nodig had voor een naaldprinter en de service was altijd top. Als ik iets uit de verpakking had gehaald dat kreeg ik gewoon mijn geld terug en als er een moederbord was doorgebrand dan kreeg ik gewoon een nieuwe mee. Die crooswijker met die snor? Die deed juist nooit moeilijk en was een joefele vent.

Ik begrijp wel dat onverantwoordelijk handelen ze juist de nek heeft omgedraaid. Voor mij was hans een leuke winkel, maar al mijn vrienden noemden zijn tweede hands hoek "de local scrap" en de winkelnaam heel bespottelijk "greedy hans" en daar hoef je eigenlijk geen vragen meer over te stellen waarom.

Met lions heb ik zeker geen medelijden, het is een levenloze 13-in-1 dozijn computer winkel zoal al de hele jonker frans straat ze heeft. Er is niet meer in de geest van crazy hans een beleid gevoerd en met al zijn glazen vitrines leek het meer op een kijkshop. Als ik er met de tram langsreed zag ik ook nooit een hondekop in zijn winkel, het was er altijd uitgestorven. Dat de stekker eruit getrokken is vind ik begrijpelijk.

Alternate is een goede winkel, maar ik zou zeker Dimension willen aanraden die in de buurt van jonker frans straat zit. Ze overal weet van af, hebben alles in huis en vooral superservice en die ene aziatische man die daar denk ik de manager is is een topgozer.

Dennis Warren (zuivere rotterdammer) - oct 21, 2006, 20:52

   

Add your comment. Your comment will be displayed on this page! If you'd like to tell Onno something personal, click here. Comments have to be approved before they become visible.

Comment

HTML tags will be removed.

Name

Email address

You email address will not be published.

Website (optional)

Don't forget the http://.

Question
How much is 4 plus 5?

This is a small threshold against spam.